- Q: Da li su vaši pokloni od pravog drveta?
A: Pokloni koje izrađujemo su napravljeni od pravog drveta divlje trešnje i oraha, takođe neki od poklona izrađuju se od bukovog špera, a vrste drveta i dimenzije navedene su u opisu poklona.
- Q: Da li je cena proizvoda ista kao na sajtu? Kako plaćam poručeni poklon, da li mogu da uplatim unapred i koja je cena dostave? Da li je moguće lično preuzimanje? Da li je potreban avans prilikom rezervacije? Da li cena poklona uključuje i graviranje?
A: Cene poklona koje možete videti na sajtu su ažurirane i važe u datom trenutku. Poklon možete platiti pouzećem, kada kurir donese paket na Vašu adresu ili možete uplatiti unapred, avans prilikom poručivanja nije potreban. Cena dostave kurirske službe zavisi od težine paketa i iznosa otkupa. Ukoliko ste iz Niša ili okoline moguće je lično preuzimanje po dogovoru. Cena poklona uključuje i graviranje teksta ili slike, kod poklona kod kojih graviranje pozadine nije uključeno u cenu navedena je cena dodatne usluga graviranja.
- Q: Koliko vremenski traje izrada poklona? Na koji način poručujem poklon i da li mogu da vidim izgled poklona pre izrade? Koje su mogućnosti promene izgleda? Da li mogu samostalno da osmislim poklon koji želim da uradite? Da li možete da mi pomognete ili date savet prilikom dizajniranja poklona, detalja ili posvete?
A: Poklon možemo izraditi veoma brzo, trudimo se da ispoštujemo Vaš rok, uvek kada je to moguće, ako nije uvek napomenemo koji je prvi slobodan datum za slanje. Poklon možete poruciti slanjem poruke na našu Facebook stranicu, Instagram, na viber ili putem maila. Pre same izrade svakog poklona šaljemo Vam idejno rešenje koje Vi odobravate i tek tada pristupamo izradi poklona. Idejno rešenje pre same izrade možete menjati. Možete samostalno osmisliti poklon ukoliko mi imamo tehničkih mogućnosti da ga izradimo, a kolege će se potruditi da Vašu zamisao i ostvare.
- Q: Želim da odustanem od poručenog poklona, koje su moje mogućnosti?
A: Odustajanje od poklona je moguće sve do izrade poklona. Nakon Vašeg odobrenja idejnog rešenja, izrađujemo poklon i dalje odustajanje nije moguće. Trudimo se da Vam izađemo u susret u svakom trenutku i ukoliko su Vam se planovi promenili, možemo pomeriti slanje poklona na neki drugi datum od dogovorenog.
- Q: Koja kurirska služba dostavlja poklone? Sta ako se desi neko oštećenje u trasnsportu ili problem sa poklonom ili ako me kurir ne nadje na adresi?Da li mogu da odaberem kurirsku službu koja će dostaviti poklon? Da li šaljete u inostranstvo? Da li mogu da odaberem datum slanja poklona?
A: Poklone šaljemo Postexpresom, a nakon slanja uvek Vam je dostupan broj pošiljke. Ukoliko Vam se kurir ne javi ili Vas ne pronađe na adresi, sa brojem pošiljke koji dobijete od nas možete preuzeti Vaš poklon u Pošti. Ukoliko se desi oštećenje u transportu, kontaktrajte nas i potrudićemo se da nađemo najbolje i najbrže rešenje da poklon bude onakav kakav je izašao iz naše radionice. Ukoliko je to Vaša želja, možemo poslati paket i preko neke od drugih kurirskih službi sa kojima nemamo potpisan ugovor. Poklone šaljemo širom sveta, samo je dovoljno da nam se javite na vreme da bi paket doputovao kod Vas na željeni datum. Datum slanja poklona birate Vi, a ukoliko se dese nepredviđene situacije, datum slanja uvek možemo promeniti.
- Q: Ne razumem opis poklona koji je naveden na sajtu, potrebno mi je još više informacija, gde ih mogu dobiti? Šta mogu da uradim ukoliko mi ne odgovarate na poruke koje šaljem ili mi se pojavljuje automatska poruka?
A: Uvek nas možete kontaktirati slanjem poruke na Facebook, na Instagram, na mail ili na viber, kao i telefonskim pozivom na telefon broj 065-249-59-32. Odgovorićemo na sva Vaša pitanja i nedoumice, pružićemo Vam dodatne informacije i fotografije ili savete ako je potrebno. Ukoliko Vam ne odgovaramo na poruke ili se pojavljuje automatska poruka, potrebno je još malo strpljenja i neko od kolega će se javiti prvom prilikom.
- Q: Da li pakujete poklone?
A: Na naše poklone vezujemo dekorativnu mašnicu i pakujemo ih maksimalno zaštićene u transportne kutije. Postoji i mogućnost doplate za ukrasna pakovanja i kutije.
- Q: Da li poklon može da se raspadne, da se odlepi neki od delova, da li mogu da Vam se obratim u tom momentu?
A: Pokloni se u našoj radionici prave s ljubavlju i pažnjom, ali uvek može da se dogodi neko oštećenje, u svakom trenutku možete nas kontaktirati da Vam pomognemo.
- Q: Kako da nastavim da održavam poklon od drveta da bi duže trajao?
A: Poklon od drveta ne bi trebalo izlagalati vodi i otvorenom plamenu.Prilikom poručivanja možete nam napomenuti da poklon želite da koristite napolju, a mi Vam možemo predložiti premazivanje lanenim uljem ili lakiranje.
- Q: Kako da budem siguran/sigurna da se postupa u skladu sa merama protiv Covid 19 epidemije u toku rukovanja sa poklonima?
A: U toku pandemije Covid 19, preduzimali smo i preduzimamo sve mere koje se primenjuju radi zaštite zdravlja ljudi i spečavanja širenja pandemije.